Nowa sytuacja na rynku wymaga nowych pomysłów, ale przede wszystkim okiełznania emocji.

Strach towarzyszy nam wszystkim, ale intuicja podpowiada, że ci, którzy będą działać odważnie mają szansą nie tylko przetrwać, ale nawet wzmocnić swoją pozycję.

Ograniczanie wydatków na hasztagmarketing i hasztagPR wydaje się być nieuniknione, ale ograniczanie nie oznacza zaniechania. Warto rozważyć tworzenie elastycznych planów wykorzystania działań hasztagPR i hasztagCSR w komunikacji marketingowej, by z rynkowych perturbacji wyciągać właściwe wnioski. Szybko się uczyć i dopasowywać taktykę. Działać zamiast zamierać. Firmy, które to rozumieją aktywnie włączają się w pomoc słabszym, w trudnej walce z koronawirusem. To pomaga im nie tylko budować wizerunek organizacji społecznie odpowiedzialnych na zewnątrz, ale również zwiększa zaangażowanie pracowników wewnątrz firmy, o które z każdym mijającym dniem kwarantanny będzie coraz trudniej.

Fundamentalne w tym czasie jest również uważne śledzenie zmieniających się zachowań konsumentów i precyzyjne dopasowanie do nich działań PR-owych i marketingowych. Działanie – ewaluacja – działanie.

Dzień po dniu. I narzędzia pozwalające na szybkie korekty kursu. Jak lubił powtarzać słynny brytyjski premier – nigdy nie marnujcie dobrego kryzysu! hasztagmarketing hasztagPR hasztagCSR